2013. augusztus 28., szerda

A Lidl töltött tésztája

Aki ismer, az tudja, hogy nem kedvelem a készételek vásárlását a multiknál, mivel ezek a termékek általában annyi tartósítószert, adalékot tartalmaznak, hogy inkább "műkaja" mint valódi, és annyi közük van a természetes alapanyagokhoz, mint tyúknak az ABC-hez, DE!!! ráakadtam egy igazi gyöngyszemre.

A Lidl valószínűleg új terméke, nincs agyonreklámozva, és az ára sem vészes. Hagyományos sváb töltött tésztáról van szó, és a LIDL hűtőpultjában, a szalámik alatt lehet megtalálni, így néz ki a csomagolása:


Tudatos vásárlóként persze megnéztem, hogy mit tartalmaz: semmi olyant, amit amúgy ne ennék meg: sertéshús, durum búzaőrlemény, só, élesztő, sertésszalonna, paraj, vöröshagyma, alternatív tartásban termelt teljes tojás, étkezési só, fűszerek, petrezselyem, cukor, stabilizátor, trinátrium-citrát, fűszerkivonatok.


Zöldségalaplében megfőztem a kis tészta-táskákat, majd a benne főtt zöldségeket (sárgarépa, petrezselyem, hagyma, fokhagyma, karalábé) lemixeltem, fűszereztem curry-vel, tejfölt adtam hozzá, felengedtem a zöldséglével, és visszapakoltam a sűrű szószba a kis táskákat.

Nagyon finom lett!

Köszi, Lidl! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése